Friday, January 30, 2009

Fitness Friday


I will admit I have not done my duty at staying active on the Wii. Don't ask me how I got lost somewhere along the way... The other Wii Fit Mommies are wonderful and motivational! So to distract entertain you while I'm being lazy here is a video. I received this video in an e-mail and couldn't resist to pass it on. This cracks me up every time I watch it!

Enjoy



Now seriously I need to get my butt back on the Wii and start exercising!

17 comments:

Frank AKA bluebrumie said...

That is soooo cute! :-)

Christie-A Work In Progress said...

Get your toushy on the Wii today, missy! Oh...I was speaking to me, not you (LOL)

Colleen said...

oh my that was so hillarious...I am grinning ear to ear..what a cute video!

Here is some motivation...you could be laughing at me right now ..because the last person I commented to mentioned hoola hooping and I am in my chair right now sitting doing hoola hoop movements. Glad just my kids are around to see me.

Kay said...

I wasn't so hot this week either, honey. With snow days and then just plain ole lazy days. yep, I hear ya. But keep at it! : )

Julie@Cool Mom Guide said...

Hey, you're holding yourself accountable and you're making me laugh. I'd say you're doing okay. ;)

CTgirlinKS said...

Thanks for sharing the video! I haven't heard a belly laugh like that in a while.
Don't give up, do what you can. We're here. : )

Stacy's Random Thoughts said...

That is just too funny!! :)

We're all going to have good weeks and bad weeks - but like Julie mentioned, you're holding yourself accountable even when you had a bad week, so that's a good thing! ;) Next week is another week... ;) I'm looking forward to reading your update next week! :)

Saph @ Walk With Me said...

I love that video! Saw it sometime last year. :)

Donna @ Way More Homemade said...

Oh my stars. Hubs and I laughed pretty hard at that.

Now, break time is over...

Wii FIT!!!

Jenn said...

I'm going to ask you if you have been on your Wii every time I see you on Twitter!! Then you can ask me!! LOL

Get back on...there is no "Too late" :)

See you in twitterville!

Aunt LoLo said...

Hey, you posted today, right? You're still committed! We'll see you next week. :-)

BrandyEllen said...

Oh gosh I saw that video too! It's so cute! I love babies - just wish mine would actually SLEEP more so Mama Can get some work done ;-) LOL

Talk to you later girly!

Your Virtual Friend,
Brandy

Sarah said...

I've seen that video! I laugh every time! Just posting every week says you are still committed, so don't beat yourself up too badly! Just get back on the wagon! I feel the same way, because my foot has been hurting and I can't do the things I usually do. But as long as we stay connected, we can do it!

Fairiemom said...

Your not alone - it seems this weeks theme has been accountability - sometimes life just gets in the way and we need to snap back!!! Great video too, babies are just sooooo giggly! Great ab work out!
Take care!
Gina

Betty said...

I so gotta get started on mine, it's still in the box. :(

Chrissy said...

My little one has that same laugh ahhh. Too cute!

Don't beat yourself up over not doing your fitness routine. We all have weeks where you kinda get off track...it is how you recover from those times. Forget what you haven't done and plan on what you will do;)

Veggiemomof2 said...

I had to set my phone alarm for 1pm every day. So it reminds me in time to exercise, then shower before getting the kids from school.

Blog Money

 
Blogging Momma © 2008 | design by Retro-Designz